مزایای داشتن سایت اختصاصی

ضررهای نداشتن سایت

اگر سایت اینترنتی نداشته باشیم چه ضررهای میکنیم؟

کنار ما باشید تا در این مقاله پاسخ این سوال چالش برانگیز را را پیدا کنیم.

می‌دانیم که مردم این روز­ها زمان زیادی از ساعات خود را در فضای مجازی و چرخیدن در گوگل و شبکه‌­های اجتماعی سپری می­‌کنند. همین مسئله کار مردم را راحت‌تر کرده است. وقتی همه چیز برای مردم در فضای اینترنت حاضر و آماده و قابل دسترسی هست چرا باید به خودشان را به زحمت انداخته و بروند بیرون از خانه؟ شما تصور کن می‌توانید در خانه با پوشش آزاد و راحت بنشینید و در حین تماشای فیلم مورد علاقه خودتان و یا کنار دوستان و حتی در مسافرت، از طریق وب سایت کالای مورد نظرتان را تهیه کنید.

حالا چرا باید این شرایط ساده را بی‌خیال بشوید و زحمت لباس پوشیدن، بیرون رفتن، تحمل ترافیک و آلودگی­‌های صوتی خیابان را به جان بخرید؟ در نتیجه شما در منزل می­‌مانید و خرید می‌کنید. حالا بهتر می‌­توانیم به این سوال پاسخ دهیم که اگر سایت اینترنتی نداشته باشیم چه چیزهایی را از دست می‌دهیم؟

داشتن سایت
خرید اینترنتی از منزل

نظر بزرگان در رابطه با فضای مجازی

بیل گیتس،ثروتمند­ترین مرد جهان گفت که اگر شما صاحب یک شغلی باشید و آن شغل را در فضای مجازی راه‌اندازی نکرده باشید، در واقع هیچ شغلی ندارید.

همین الان برای داشتن یک سایت اینترنی اقدام کنید. کلی مشتری آماده برای گرفتن خدمات و یا کالا­های شما در فضای اینترنتی وجود دارد که دارند همین الان از رقبای شما خرید می‌­کنند. بگذارید شفاف تر صحبت کنم:

شما با خودتان فکر می­‌کنید پس چرا مشتریان کمتری به شما سر می‌زنند؟ فکر می­‌کنید بخاطر گرانی و تورم است؟ نه عزیزم ، مردم در حال خرید کردن هستند، اما در جایی که شما هنوز آنجا حضور ندارید.

حتما می‌پرسید باید چگونه سایت اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید؟ باید چقدر بابت این کار پرداخت کنید؟ اصلا چطور باید در سایت بفروشید؟ جای نگرانی نیست، جواب این سوالات دست منه، با من همراه باشید تا بهتون بگم باید چه کار کنید تا بتوانید بیشتر و بیشتر بفروشید.

باید برای داشتن سایت در کدام اداره برویم ثبت نام کنیم؟ کجا باید فرم پر کنیم؟ باید برویم پیش واحد اصناف مربوط به شغل خودمان یا بریم اداره ثبت شرکت­‌ها؟ حدودا چند ماه طول می‌کشد که مجوز داشتن یک سایت را به ما بدهند؟ کلی سوال دیگه از این قبیل سوالات دارید؟ مثلا اینکه باید چه مدارکی را داشته باشید؟ مثلا کپی شناسنامه و کارت ملی و کپی و اصل پروانه کسب یا مجوز شرکت و روزنامه رسمی و غیره؟ ای بابا اصلا خوبی داشتن سایت اینترنتی همین است که به این چیزا نیاز ندارید. اصلا مردم چرا با خرید اینترنتی حال می‌کنند؟ چون اصلا این دنگ و فنگ­‌ها و داستان ها را ندارد. بیایید تا بگویم چقدر ساده می­‌توانید سایت خودتان را داشته باشید.

 

شما تنها کافی است که با شماره­‌های تماس داخل سایت ما تماس بگیرید. وقتی با ما تماس گرفتید ما به شما توضیح می‌دهیم که چطور به ساده­‌ترین و راحت‌­ترین شکل ممکن برای داشتن سایت اقدام کنید. ظرف چند روز، کمتر از دو هفته می­‌توانید فروشگاه و یا شعبه اینترنتی شرکت خودتان را راه اندازی کنید. هیچ مدرک خاصی هم لازم نیست ارائه بدهید. فقط باید بگویید که دوست دارید فروشگاه یا شرکت شما به چه شکلی چیده شود؟ چه رنگ­‌هایی برای ساخت آن استفاده شود. اینکه اصلا فروشگاه هستید و یا شرکت؟

به طور کلی اینکه می‌خواهید چه کنید و چه چیزی را ارائه بدهید. بعد از آن متخصصان طراحی سایت ما برای شما یک شرکت یا فروشگاه را مطابق سلیقه شما طراحی می­‌کنند و آموزش میدهند که چه کارهایی بکنید. خیلی بهتر و خیلی زیباتر از رقیب‌تان. شما می‌­توانید خدمات و محصولات خود را برای فروش در سایت خودتان قرار دهید.

برای اطلاع از قیمت و مشاوره درباره سایت اینجا را مطالعه کنید

حالا به شما تبریک میگویم!!! شما شعبه جدید خود را در فضای مجازی راه اندازی کردید….

در ضمن در صورت تمایل این مقاله که در رابطه با هیجان خرید مشتری می باشد را مطالعه بفرمایید

هیجان خرید مشتری آنلاین

    ترک یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند*